Nytt flyblad ute fra Foreningen for Luftfart

Første utgave av bladet Lufthavna

Foreningen for Luftfart i Telemark er nå ute med sitt første medlemssblad. Foreningen håper at bladet skal fange stor interesse blant flyinteresserte i Telemark med interessante artikler fra gamle dager, men også fra nåtidens flyhverdag.

Foreningen har ekspandert til nærmere 100 medlemmer, noe som må sies å være meget bra på så kort tid. En rekke aktiviteter har allerede foregått og flere vil bli gjennomført i nær fremtid.

Vi i Grenland Flyklubb oppfordrer selvsagt alle flyinteresserte til å bli medlem av foreningen slik at den kan ekspandere og bli en viktig interesse organisasjon for oss med flydilla, og dermed være med å hjelpe til å øke flyinteressen i fylket vårt.

Sjekk ut deres hjemmeside for mer info: luftfart.com

Første medlemssblad, som har fått det klingende navnet Lufthavna, inneholder godbiter som: Fjellfly, ballongtur med Steffen Steffensen, Messerschmitt BF109 nødlanding på Ulefoss, Intervjue med Jan Erik Larsen, Intervjue med Tor Erik Gunstrøm plus mye mye mer.

I følge redaktør Bjørn Olsen, så er ikke tilgangen på stoff noe tema.

Vi gleder oss til fortsettelsen!